VISITEU EL NOU BLOC « ELS PLAERS DE LA NATURA » Tot sobre la Mare Natura....................................................VISITEU EL NOU BLOC « ELS PLAERS DE LA NATURA » Tot sobre la Mare Natura....................................................

15 de maig del 2012

NOTA DE L'ADMINISTRADOR
Amics i seguidors,
Com haureu pogut comprovar hi unificat els dos blocs en un, per tal de no duplicar molts dels passos a realitzar. Espero i desitjo que us agradi mes tal com queda ja que es mes simplificat i clar.
També hi fet tasques de millora del bloc, simplificant els botons "M'agrada", i els enllaços directes a tots els meus mitjans i xarxes socials, aixi com la publicació dels diaris (de moment el de Ciència i Tecnologia, no rutlla, espero solucionar-ho ràpid). També us hi posat un widget de Spotify, amb una selecció de cançons que m'agraden (de les meves llistes de reproducció), i que podeu escoltar gratuïtament. Mensualment s'aniran canviant.
Gracies a tots per la vostra comprensió.

Amigos y seguidores,
Como habréis podido comprobar he unificado los dos blogs en uno, para no duplicar muchos de los pasos a realizar. Espero y deseo que os guste mas tal y como queda ya que es más simplificado y claro.
También he realizado tareas de mejora del blog, simplificando los botones "Me gusta", y los enlaces directos a todos mis medios y redes sociales, así como la publicación de los diarios (de momento el de Ciencia y Tecnología, no funciona, espero solucionarlo rápido). También os he puesto un widget de Spotify, con una selección de canciones que me gustan (de mis listas de reproducción), y que podéis escuchar gratuitamente. Mensualmente se irán cambiando.
Gracias a todos por vuestra comprensión.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada