VISITEU EL NOU BLOC « ELS PLAERS DE LA NATURA » Tot sobre la Mare Natura....................................................VISITEU EL NOU BLOC « ELS PLAERS DE LA NATURA » Tot sobre la Mare Natura....................................................

20 d’agost del 2010

Música, de Sinatra a The Beatles, pasant per Elvis.

Hola amics,
No us estranyi el títol del post, m'explico.
Donada la meva edat la música amb majúscules la vaig conèixer per les cançons de Frank Sinatra, recordo una en especial que era "Strangers in the Night", després vaig conèixer el Rock de la mà d'en Elvis Presley "El Ret", ja quasi a punt de casar-me The Beatles me van endinsar en el món del Pop-Rock, i la música moderna, omplint una parcel.la de la meva vida que ja no m'ha abandonat fins ara. Fins hi tot vaig fer un recull de la seva vida, obra i miracles. En aquest cas, i sempre que pugui i tingui el suficient temps la posaré al Bloc en capítols (us ho recomano, es un treball que em va portar molt temps de feina, però crec que va valdre la pena).
Bé, res més, a continuació us indico els capítols bàsics, i que poc a poc aniré posant els enllaços, a mida que els vagui entrant al Bloc. Espero que us agradi molt.:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada